Produsele din cosul tau...
Bijuterii personalizate argint - Discuta cu noi - BijuBOX
Bijuterii personalizate argint - Discuta cu noi pe Whatsapp - BijuBOX Bijuterii personalizate argint - Discuta cu noi pe email - BijuBOX

Termeni si conditii

Definiții și Termeni

BIJUBOX – este denumirea comercială a S.C. BIJUBOX S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Suceava, Str. Calea Burdujeni, nr. 25, bl. 52, sc. C, ap. 7, având număr de ordine în Registrul Comerțului J33/1260/2019, cod unic de înregistrare fiscală 41357168.

Vânzător – BIJUBOX

Cumpărător – persoană fizică/juridică sau orice entitate juridică care își creează un Cont pe Site și efectuează o Comandă.

Client – persoană fizică/juridică care are acces la conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către BIJUBOX (electronic, telefonic etc.).

Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adăuga conținut pe Site. Nickname-ul este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului pe Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții bijuterii etc.).

Lista de dorințe – pagina web din Favorite în care Cumpărătorul/Utilizatorul poate adăuga Bunuri pe care le consideră a fi preferate și pe care, ulterior, le poate adăuga în coșul de cumpărături.

Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Bunuri.

Bunuri – orice produs, inclusiv documentele menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial un număr finit de Bunuri având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Conținut

  • Toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • Conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • Orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare specificate sau nu de către acesta;
  • Informații legate de Bunurile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
  • Informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat într-o anumită perioadă;
  • Date referitoare la Vânzător sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, redactată pe baza experienței personale și a capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător față de un produs. Rating-ul se exprimă sub formă de stele, fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui produs.

Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic pe marginea unui review sau a unui alt comentariu.

Întrebare – formulă de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre produsele din pagina respectivă.

Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o întrebare pe Site, în pagina unui anumit produs. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.

Document – prezentele Termeni și Condiții.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail), asupra Bunurilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun de către BIJUBOX Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

Documente Contractuale

  1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
  2. Notificarea primită de către Cumpărător după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
  3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri din Comandă, va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
  4. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS, a notificării de expediere a Comenzii.
  5. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător pentru Bunurile achiziționate.

Politica de Vânzare Online

  1. Accesul în vederea efectuării unei Comenzi îi este permis oricărui Client/Cumpărător. Pentru motive justificate, BIJUBOX își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele dintre modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că, în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel BIJUBOX. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al BIJUBOX pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus-menționate.
  2. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “Contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
  3. În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, BIJUBOX își rezervă dreptul de a cere Clienților/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul Site-ului.
  4. BIJUBOX poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
  5. În cazul plăților online, Vânzătorul nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
  6. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Dreptul de Proprietate Intelectuală și Industrială

  1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a BIJUBOX, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect.
  2. Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de BIJUBOX, includerea oricărui conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al BIJUBOX asupra conținutului, precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul scris expres al BIJUBOX.
  3. Orice conținut la care Clientul/Cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc se află sub incidența Documentului, în cazul în care conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între BIJUBOX și acesta, și fără nicio garanție implicită sau expres formulată din partea BIJUBOX cu referire la acel conținut.
  4. Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera și/sau utiliza conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.
  5. În cazul în care BIJUBOX conferă Clientului/Cumpărătorului dreptul de a utiliza, sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut la care Clientul/Cumpărătorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia/acestora pe Site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea BIJUBOX pentru respectivul Client/Cumpărător sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
  6. Niciun conținut transmis către Client sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea BIJUBOX și/sau al angajatului/prepusului BIJUBOX care a mijlocit transferul de conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.
  7. Este interzisă orice utilizare a conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

Comanda

  1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului.
  2. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
  3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
  4. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:
    • Neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului a tranzacției, în cazul plății online;
    • Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de BIJUBOX, în cazul plății online;
    • Datele furnizate de către Client/Cumpărător pe Site sunt incomplete și/sau incorecte.
  5. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 15 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014 și actualizărilor legislative din 2024, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 15 zile de la:
    • Ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun.
  6. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
    • Pentru Comenzile achitate cu card online: prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
    • Pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/iTransfer/Card bancar: prin virament bancar;
    • Pentru Comenzile prin „Cumpără acum, plătește mai târziu” - TBI Bank, returul banilor se va face către plătitorul inițial, anume TBI Bank, rămânând în sarcina clientului să verifice cu banca închiderea creditului.
  7. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se va lua data cea mai recentă).
  8. În cazul în care un Bun comandat de către Cumpărător nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
  9. În cazul în care produsul prezintă mici defecte, returnarea produsului este gratuită numai împreună cu serviciul de garanție. Produsul ajunge la noi, este reparat, iar mai apoi înapoiat clientului; în caz contrar, dacă se optează pentru returnarea banilor, contravaloarea transportului este suportată de solicitant (client). De asemenea, pentru a evita abuzul, transportul în vederea garanției este achitat de Vânzător doar în condițiile în care au trecut mai puțin de 6 luni de la data comenzii sau s-a reparat produsul respectiv de maxim 2 ori în ultimele 6 luni. În caz contrar, contravaloarea transportului este suportată de Cumpărător.
  10. Disponibilitatea unui Bun va fi afișată pe Site după cum urmează:
    • „disponibil” – avem produse în stocul BIJUBOX;
    • „disponibil doar la comandă” – produsele se realizează pe baza cererii Clientului exprimată către BIJUBOX;
    • „precomandă” – Bunul nu este disponibil în stocul BIJUBOX. Dacă înregistrezi o comandă pentru un Bun care are în dreptul lui „precomandă”, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului și te va contacta ca să îți comunice disponibilitatea Bunului;
    • „indisponibil” – Bunul nu mai este disponibil în stocul BIJUBOX;
    • „[TEST]” este un termen folosit de echipa tehnică pentru a testa anumite funcționalități noi. Produsele marcate cu acest termen nu se livrează.
ACEST SITE UTILIZEAZĂ COOKIE-URI:
Pentru a asigura buna funcționare a site-ului, pentru a personaliza conținutul/anunțurile și pentru a analiza traficul, uneori plasăm în computerul dumneavoastră mici fișiere de date, cunoscute sub numele de cookie-uri. Putem oferi partenerilor de publicitate, de rețele sociale, informații despre modul în care utilizați site-ul. BijuBOX nu este implicată în operațiunile de prelucrare efectuate de către rețelele de socializare sau de alți terti ale căror site-uri pot fi accesate prin intermediul unui link din site-ul nostru. Puteți afla mai multe despre cookie-urile pe care le folosim aceesând politica noastră de utilziare a cookie-urilor. Aveți posibilitatea de a gestiona preferințele sau acceptată toate cookieurile folosind setările. Află mai multe in sectiunea Politica de Cookies mai multe.