Întrebări frecvente (Q&A)
Comandă (întrebări frecvente)
Cum pot lua legatura cu cineva in caz ca intampin probleme?
Ne poti scrie oricand pe adresa [email protected] sau pe chat-ul din stanga jos, de asemenea ne poti contacta telefonic pe numerul 0371 230 499 in intervalele orare Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
Cum pot anula o comanda?
Ne poti scrie direct pe adresa [email protected], in chat-ul din partea stanga jos din website, sau telefonic pe numerul 0371 230 499 in intervalele orare Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
Cum pot urmari statusul comenzii mele?
Poti urmari statusul comenzii tale, in sectiunea Comenzile Mele, Status.
Ce modalitati de plata sunt acceptate?
La BijuBOX poti plati cu cardul online - cu cardul de debit sau cardul de credit sau prin ramburs. In cazul platii prin ramburs se va aplica o taxa de 4.99 RON. Plata cu cardul nu va aplica nici o taxa suplimentara.
Livrare (întrebări frecvente)
Cat costa livrarea?
Beneficiezi de TRANSPORT GRATUIT pentru comenzile mai mari de 250 RON indiferent de localitatea in care trebuie sa ajunga. Daca valoarea comenzii este mai mica de 250 RON, costul livrarii este 14.99 RON door to door, respectiv 12.99 RON prin easybox.
Cat dureaza livrarea?
Produsele BijuBOX ajung la destinatar in maxim 24-48 h de la data validarii comenzii. In cazuri exceptionale (fenomene meteo nefavorabile, accidente rutiere, evenimente de sezon - ex. Black Friday, Craciun, Paste, etc.) acest termen poate fi prelungit la 72 de ore. Se iau in considerare doar zilele lucratoare.
Ce firma de curierat va livra coletul meu?
Coletele se livreaza prin intermediul curierului Sameday Curier.
Retur (întrebări frecvente)
În cât timp pot returna produsele?
Produsele BijuBOX se pot returna în 30 de zile de la data expediției acestora.
Există costuri de returnare al produselor?
Nu. Returul produselor este gratuit!
Pot trimite eu coletul prin Posta sau curier?
Nu. Dupa ce ai completat formularul de retur se va face automat comandă pentru a se deplasa un curier la adresa menționată.
Ce trebuie să predau curierului? Cum să fie ambalat
Nu este nevoie de un ambalaj special, curierului trebuie să predai doar bijuteria în cutiuță. Cu restul te va ajuta el.
În cât timp primesc banii înapoi?
Restituirea banilor se face în maxim 15 zile de la primirea coletului în depozit.
Produse (întrebări frecvente)
Produsele sunt din argint?
Da. Toate produsele din colectia BijuBOX sunt din argint 925, verificat si marcat de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor. Exceptie fac brosele care sunt din metale comune si unele perechi de butoni de camasa (semnalizate conform).
Ce inseamna argint 925?
Argintul 925 este tipul de argint de cea mai inalta calitate la momentul actual. Mai multe informatii gasesti in acest articol.
Produsele au garantie?
Da, beneficiezi de garantie si service 2 ani. Ce inseamna asta? Orice se intampla cu bijuteriile achizitionate de la noi, le facem ca nou oricand, fara costuri suplimentare. Gasesti mai multe informatii despre garantii aici.
.





